La junta de personal habla de “desastre” en el Concello de Ourense

Vista exterior del Concello de Ourense.
photo_camera Vista exterior del Concello de Ourense.
Lamenta los traslados masivos y descontrolados en distintos departamentos del Concello: “Hai xente nos pasillos”

La junta de personal del Concello de Ourense, de la que forman parte todas las centrales sindicales con representación, y presidida por el CSIF, alertó ayer de la “carencia alarmante” de personal en el Concello y los “traslados masivos” y “descontrolados” por parte del alcalde de Ourense, Gonzalo Pérez Jácome.

Esta situación, advierten, está generando “preocupación”, especialmente por los cambios masivos en servicios de Infraestructuras, Medio Ambiente y Urbanismo: “Se unha mudanza de por si xa supón un certo desorden, pretender facer tres ou catro ao mesmo tempo pois o resultado será un desastre”. 

“Se o Coordinador Xeral puña de manifesto o caos administrativo pola falta de persoal, tantas veces advertida por todos os representantes dos/as traballadores, estes traslados masivos non farán máis que agravar este caos”, relatan desde la junta de personal. Además, describen que el descontrol es tal que trabajadores desplazados de un servicio a otro están ubicados “en pasillos no mellor dos casos e noutros á espera de que se lles sexa habilitado un espazo para instalarse”.

Desde la representación de los trabajadores municipales, tantas veces criticados por el actual alcalde, ponen en evidencia la política de Recursos Humanos del Concello. “Resulta evidente que falta persoal, aí están as listas de interinos para programas e subprogramas, pero a oferta de emprego público de 2021 está sen executar nin se lle espera, a do ano 2022 perdeuse e a do ano 2023 vai polo mesmo camiño. Para mostra, as baixas do ano 2022 e 2023 suman 50 vacantes”. Con estos datos, la atención está cada vez más complicada y temen que empiece a privatizarse en determinados servicios. 

“Toda esta situación de desvestir un servizo para mal vestir outro non implica unha mellor situación en canto á carencia alarmante de persoal, e ao camiño que nos leva é ou a privatizar ou a recorrer ás asistencias técnicas tantas veces criticadas polo actual rexedor”, concluyen.

Esta respuesta sindical en conjunto llega después de que este periódico publicase un informe en el que el coordinador general, contratado por el alcalde, advirtiese de la “grave situación de colapso administrativo” que se vive en la corporación local.

Te puede interesar