Paco Rodríguez anuncia “800 viviendas públicas” en Ourense

Paco Rodríguez dice tener la ubicación para albergar en Ourense el 1,5% de las viviendas que prometió Pedro Sánchez

El PSOE ourensano asegura que la ciudad podrá albergar más del  1,5% de las 43.000 viviendas protegidas que construirá en España el Gobierno central, como anunció la pasada semana Pedro Sánchez.  Aparte de la creación, ya anunciada, de una empresa municipal de alquiler, Rodríguez anunció la intención de construir en la ciudad alrededor de 800 viviendas protegidas

“Cando presentamos as ideas principais do noso programa, xa fixei como unha liña absolutamente prioritaria o grave problema de acceso á vivenda pública. Dixen que, a consecuencia destas décadas cedendo toda a actividade residencial ao mercado privado, somos o país con menos vivenda pública de Europa. Isto afecta, especialmente ás persoas novas ou con rendas baixas”, recordó el  socialista, que ve al mercado “incapaz por si mesmo”  de asegurar el derecho constitucional a una vivienda digna, “posto que responde a uns lexítimos intereses privados”. Por ello, cree que las administraciones públicas debe servir como “revulsivo” para atajar los “prezos abusivos” en los alquileres:  “A recuperación, rehabilitación e adaptación de vivendas xa existentes é un modo de facelo. Pero tamén destinar máis solo para a construción de vivenda nova”.

La propuesta del PSOE ourensano se ajusta a la anunciada por el Gobierno de construir 43.000 viviendas públicas y recuerda que hay acuerdos firmados en su etapa como alcalde que se pueden rescatar. “En Ourense temos o terreo preciso para elo, os estudos previos elaborados desde hai 12 anos e incluso un acordo que eu mesmo asinei co Ministerio de Fomento que podería servir realizando nel uns mínimos axustes”.

En esa línea, Rodríguez quiere retomar el acuerdo firmado en 2011 con Adif para ejecutar “nun prazo razoable de tempo”, el proyecto inicial de 800 viviendas públicas en los 134.000 metros cuadrados de excedente en la estación intermodal diseñada en A Ponte. “Con isto non só se cubriría a demanda total de solicitantes da cidade, senón tamén da provincia. A medida moderaría os prezos, tanto dos alugueres de vivendas privadas como das vendas, pola simple regra de competencia”. 

Por último, tendió su mano a la colaboración con el Estado: “A vontade política do presidente do Goberno de facer á vivenda o quinto piar do Estado de Benestar, vai atopar en min, no meu equipo e no Concello o apoio e a colaboración máis entusiasta”.

Te puede interesar