Los paneles del campo de fútbol de Xunqueira no convencen al BNG

El grupo municipal del BNG de Xunqueira de Ambía ha calificado como 'irresponsable' la decisión tomada por la corporación sobre la modificación de créditos para la instalación de paneles fotovoltaicos en el campo de fútbol de la localidad. Los nacionalistas critican que el Concello dejará 'se certos servizos ós cidadáns', por una partida de gasto corriente de 138.000 euros. Entre ellos, se resentirían suministros de alumbrado público, depuradoras o limpieza viaria, entre otros, que 'poden supoñer risco para a saúde dos cidadáns'.
Contra estas decisiones, el BNG presentó una alegación contra la resolución, que fue desestimada. Proponía, de este modo, 'deixar aparcado o proxecto da instalación de paneis fotovoltaicos ata que as posibilidades económicas melloren e se poida abordar sen poñer en risco a estabilidade orzamentaria'.

Así, recuerdan la reciente aprobación de un plan de ajuste por valor de 421.000 euros, además de que 'estamos sendo intervidos pola Xunta a causa das débedas no servizo de lixo'. Los nacionalistas apuntan también a que el Concello de Xunqueira de Ambía está 'ó límite da capacidade crediticia' y que 'a falla de liquidez está a facer pasar apuros ata para pagar a Seguridade Social dos traballadores do Concello'. Por todo eso, piden la suspensión de los paneles en el campo de fútbol.

Te puede interesar