El PSOE insta a la Fegamp a moverse contra la reforma local

Los socialistas, durante su reunión. (Foto: MARCOS ATRIO)
El PSOE ourensano reunió ayer en su sede a los alcaldes de su partido en la provincia para analizar la propuesta de reforma de la ley de régimen local, de la que el partido se manifestó 'radicalmente en contra', según aseguró el secretario provincial, Raúl Fernández. Por este motivo, los socialistas instan a la Federación galega de municipios e provincias (Fegamp) a que 'sexa parte activa para que esa lei non continúe a súa tramitación por ofender gravemente ós municipios e ós seus cidadáns'.
Fernández criticó también el posicionamiento que hasta el momento ha mantenido la Fegamp, al asegurar que 'ata o de agora permanece pasiva e parece un parapeto das políticas do PP en Santiago e Madrid'.

Los socialistas argumentan su oposición a la reforma, tal y como está planteada, en que, a su juicio, 'vai ser a morte do municipalismo en Ourense. É unha agresión profunda ós cidadáns', ya que 'pretende alonxar ós servizos da cidadanía', al restar competencias a los municipios de menos de 20.000 habitantes (en la provincia, todos menos la ciudad) en favor de las diputaciones.

Para Fernández, 'estase baseando esta reforma na necesidade de aforro e na eficiencia das administracións e é unha gran mentira porque a débeda da administración local supón o 3,5% do total e deste, a metade o acumulan as débedas de Valencia, Madrid e Xerez'.

Te puede interesar