Política

Seara, sobre el expediente de la multa: “Ocultan ou vacilan"

Ourense 30/10/19
BNG entrega escrito en la casa de chocolate
Ruth Reza,Luis Seara
Fotos martiño Pinal
photo_camera Rhut Reza y Luis Seara, con el escrito registrado a la Valedora do Pobo. (MARTIÑO PINAL)
El BNG recurre a la Valedora "para pedir un toque de atención" a Jácome por negar la documentación

La decisión del BNG de recurrir a la Valedora do Pobo por la negativa del gobierno municipal a mostrar la documentación del expediente relativo a la anulación de una multa por aparcar mal al alcalde de la ciudad, Gonzalo Pérez Jácome, responde, según el portavoz nacionalista, Luis Seara, a la "necesidade de que lle dean un toque de atención" al regidor.

Entiende el edil del BNG, acompañada de su compañera en la Corporación, Rhut Reza, que "é un dereito" de los concejales tener acceso a toda la información del Concello "porque entre os cometidos que a cidadanía nos encomdenou está exercer a labor de fiscalización e control do goberno, o que inclúe tamén ó alcalde". Recordó Seara que "se nos denegou a solicitude en base ó regulamento nun primeiro intre e despois aludindo á lei de transparencia".


Razones


Para el BNG, esta situación obedece a una labor de obstruccionismo, asegurando que no hay ninguna intención más que consultal el expediente. "Nós non presupomos nada, só queremos ver a documentación, non dicimos que haxa prevaricación nin nada polo estilo. Parécenos grave o que acontece e non o imos permitir. Só vemos dúas razóns, ou hai algo que o alcalde non quere que saibamos e por iso o ocultan ou nos está vacilando", añadió el portavoz del grupo del BNG.

Para Seara, el hecho de que su formación no pueda consultar este expediente "sentaría un precedente gravísimo", aludiendo a futuros conflictos por temas similares. "Maná podería ser calquera outra cousa, por iso a valedora ten que tomar cartas no asunto. Non estamos a pedir copia de nada, só o acceso, un dereito que está na Constitución e nas leis, que prevalece sobre o dereito á intimidade", añadió Seara, aludiendo a la razón que dio el gobierno local para no facilitar el acceso al expediente.  


“Quen vai reparar o dano?", señala sobre el bipartito


Seara también se preguntó "quen vai reparar" el daño causado a los integrantes del bipartito PSOE-BNG, después de que hayan sido absueltos de un delito de prevaricación por el caso de las asistencias técnicas, tras lamentar la "incomprensión social" que generó su situación. Para Seara, la resolución dictada supone una "noticia formidable"pero que "deixa entrever algo que xa denunciamos, que había una intencionalidade por parte dos poderes fácticos de Ourense en connivencia co poder político daquel momento e a xustiza para derribar a un goberno". 

Precisamente, este miércoles la CIG y su sección en el Concello –impulsor de la denuncia que abrió este caso–se enzarzaron a través de comunicados después de que el sindicato se desmarcase de forma tajante del rol judicial de la sección . 

Te puede interesar