“A cidade esmorece ao son das charangas”, advierte el PSOE de Ourense

Alba Iglesias, Natalia González y María Fernández Ojea, ayer en un desayuno informativo.
photo_camera Alba Iglesias, Natalia González y María Fernández Ojea, ayer en un desayuno informativo.
Los socialistas afean las “falsidades”, “verdades a medias” y “cortinas de fume” del alcalde de Ourense

Las edilas del grupo municipal de PSOE en la ciudad criticaron ayer la “folla sen ruta” que Gonzalo Pérez Jácome deslizó en su presentación del plan de mandato. El alcalde vendió, según la socialista Natalia González, un “Ourense irreal”, mientras se olvida de medidas de carácter social: “O futuro non pasa por demandar  ante a Xunta unhas cantas árbores e un parque acuático que nunca se vai realizar”, aseguró. 

Las socialistas advierten de una “grave situación” en la ciudad, con “escurantismo” en materia económica, “desmantelamento” de servicios sociales y meras “cortinas de fume” para “tapar a súa mala xestión”.  “O pequeno ditador converteu a institución nunha empresa privada especializada en mudanzas, enchufes e mentiras”, recriminó la portavoz Natalia González. 

“Democracia Ourensana S.L.”. Así denominó la concejala Alba Iglesias al actual Concello. La también líder de Xuventudes Socialistas criticó la política “neoliberal e populista ata extremos insospeitados” del actual equipo de gobierno, recriminó a Jácome que no considere “imprescindible” un nuevo PXOM y afeó el anuncio de privatizar las termas, “que son de todos os ourensáns”.  Al mismo tiempo, lamentó la ausencia de políticas de igualdad en la hoja de ruta municipal e ironizó sobre si estas pasan por “suprimir os minutos de silencio polas vítimas da violencia de xénero” y las de rehabilitación en el Casco Vello consisten en “pasar a brocha gorda polos edificios”. Ya por último, Iglesias volvió a reivindicar propuestas para la juventud más allá de las fiestas mientras “a xente moza volve a Ourense o venres pola tarde e marcha o domingo a ritmo de charanga”. En ese sentido, afirmó que la ciudad “esmorece ao son das charangas” y que el PSOE asume el reto de “amosar cada vez a máis xente que o rei vai espido”.

Por su parte, la concejal María Fernández Ojea criticó las “falsidades e verdades e medias” esbozadas por el alcalde.  Vai para adiante e para atrás de forma errática para ver se consegue despistar”, aseguró, relatando que una de las “mentiras” de Jácome pasaron por excusar su subida en las tasas municipales en una preseunta obligatoriedad legal. “Segundo a Lei de Facendas Locais, o custe dos servizos ten que cubrirse co prezo público que ti establezas. Pero el está afirmando que vai a suprimir a tarifa do autobús mentres afirma, á vez, que ten que subir outros impostos. É unha incoherencia e contradición. Eso sí, ofreció el apoyo socialista en temas estratégicos. “Estamos á disposición do goberno para intentar que a cidade avance en temas extratéxicos”, puntualizó. 

En cuanto a una eventual moción de censura, Natalia González  se mostró pesimista pues, afirmó, “Jácome naceu do PP e naceu para que non goberne a esquerda”.

Te puede interesar