Medio Rural aguarda la concesión de caudales para ejecutar inversiones en regadío

La Consellaría do Medio Rural considera que los fondos públicos destinados tanto a la modernización de regadíos como al ’Plan Renove’ (renovación de de maquinaria agrícola), ’non pertencen a partidos políticos senón que proceden dos impostos dos cidadáns’. Medio Rural señala que los fondos europeos y estatales ’responden a criterios de reparto en función das recadacións centralizadoras do Estado e correspóndenlles aos cidadáns como contribuíntes’.
Desde la consellería nacionalista se recuerda que Medio Rural ’fixo todo o necesario para desbloquear administrativamente no 2005 a fase final do regadío de Antioquía, que na actualidade xa está operativo e en pleno rendimento’. Además, cita que elaboró un plan de común acordo con las comunidades de regantes para ejecutar el denominado Plan integral de regadío de A Limia. Y afirma que ’axilizouse tamén co Estado a mellora e modernización de regadíos que entrarán en funcionamento en 2008 e redactou os informes técnicos precisos que avalan a posibilidade de execución destas obras na Limia, a maiores de ter consignados os recursos para a súa realización’ (está a la espera de la autorización de caudales por parte de la Confederación Hidrográfica para ejecutar inversiones).

Y recuerda que el costo de la modernización realizada corrió a cargo dos regantes (54%), de fondos europeos (24%) y de la Xunta (22%). Expone que el Ministerio de Agricultura, a través de la Sociedad Estatal de Infreastructuras Agrarias, hace un adelanto del 46% que ’logo recupera das comunidades de regantes, sen actualizacións nin intereses’.

Te puede interesar