La Asociación cultural ‘Pereira Adiante’ inicia la recuperación del patrimonio etnográfico

Fuentes, lavaderos, hornos, parajes, lugares de la aldea y del monte comunal. Los integrantes de la Asociación cultural ‘Pereira Adiante’, con sede en la parroquia que lleva su mismo nombre en el Concello de Bande, ultiman la publicación de un inventario con los nombres propios de su parroquia.
‘De momento temos uns 250 nomes é non están todos’, advierte el presidente de la asociación, Rubén Fernández Villarino, quien explica que ‘trátase dunha lista que recolle os nomes propios, os que utilizan os máis maiores do pobo, para nomear os diferentes puntos da aldea. Dende zonas do pobo ou grupos de casas ata paraxes cercanos ou do monte comunal’. Entre ellos, destaca Fernández Villarino, ‘o bonso, a denominación da aira que deu nome o fiadeiro que celebramos a finais de xullo’.

Señalización

Más allá del trabajo de recuperación del patrimonio etnográfico, los vecinos de Pereira han solicitado al Concello de Bande la colocación de unas señales que permitan ubicar los barrios, fuentes y molinos. ‘O Concello confirmounos que en breve comenzarán cas labores de señalización’, afirmaba el presidente de la asociación cultural.

Te puede interesar