Cartelle habilita un oficina para informar del plan básico

Tras la aprobación inicial, han sido numerosos los vecinos que se han pasado por las oficinas municipales para conocer el documento.

El Concello de Cartelle ha habilitado esta semana un servicio de información y asesoramiento sobre el plan básico municipal. El documento que regula y ordena el urbanismo del municipio fue aprobado inicialmente el pasado mes de marzo y actualmente está en exposición pública. "Vaise facilitar e axudar aos veciños na tramitación de alegacións que, na súa inmensa maioría, son por vivendas que quedaron fóra do plan", explica el alcalde, Jaime Sousa, quien en las últimas semanas ha estado elaborando un censo de todas aquellas edificaciones que quedaban fuera del plan con el objetivo de informar a los propietarios de la situación y ayudarles en las reclamaciones. "O 60% dos afectados xa o saben e, os que non, chamarémolos. Eu creo que terán que atender as reclamacións porque, no 90% dos casos, as casas que quedaron fóra contan cos servizos básicos", asegura Sousa, quien en próximas fechas mantendrá una reunión con el equipo redactor. La aceptación de las alegaciones no depende del Concello "pero imos loitar para que todas as vivendas que teñen os servizos, entren no plan", insistía el alcalde.

Tras la aprobación inicial, han sido numerosos los vecinos que se han pasado por las oficinas municipales para conocer el documento. "Dende onte, ademáis de facilitar a información sobre a referencia catastral, fotografías e plano onde se recollen os servizos cos que conta a casa, as persoas que chamen por teléfono ao concello poderán solicitar unha cita presencial coa técnica municipal que, ás tardes, axudaralles na redacción da alegación", concluía.

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