Pontón, decepcionada ante la falta de un acuerdo para la conexión Vigo-Oporto en la cumbre hispano-lusa

Ourense 2/11/22
Acto del BNG con Ana Pontón en el centro cultural de la diputación
Artai Gavilanes,Noa presas,Luis Seara,Ana Pontón

Fotos Martiño Pinal
photo_camera Acto del BNG con Ana Pontón en el centro cultural de la diputación. Martiño Pinal
La representante del BNG sostiene que se trata de una "infraestrutura estratéxica" 

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, mostró su "decepción" ante la cumbre hispano-lusa celebrada en Viana do Castelo, en la que según la nacionalista no se mostró "un compromiso claro" por parte del Gobierno central para impulsar la conexión ferroviaria entre Vigo y Oporto.

"Temos que dicir que foi decepcionante desde o punto de vista dos intereses de Galicia, cando o principal acordo que tiña que saír dese encontro era un compromiso claro de que a conexión Vigo-Oporto estará operativa en 2030", señaló la portavoz nacionalista.

Para Pontón se trata de una "infraestrutura estratéxica para o futuro de Galicia", y para el desarrollo económico del país. 

Añadió además que la eurorregión Galicia- Norte de Portugal es una de las que "máis potencial económico ten", tal y como ha señalado la propia Comisión Europea.

La líder del BNG ha acusado también al presidente de la Xunta, Alfonso Rueda, de su "incapacidade" para defender los intereses de los gallegos y de las gallegas.

"Foi decepcionante porque o Goberno de Sánchez deixa de lado infraestruturas básicas para Galiza, discrimina o corredor atlántico fronte ao mediterráneo e deixa de lado as necesidades deste país", concluye.

A la cumbre asistieron tanto el presidente del Gobierno español, Pedro Sánchez, como su homólogo luso, António Costa, además de dieciocho ministros, nueve por cada país.

Saída social á crise

As líderes do BNG e do Sinn Fein, Ana Pontón e Mary Lou McDonald, mantiveran este venres un encontro en Dublín, en Irlanda, no que coincidiron na necesidade dunha "saída social" da crise, na que non "paguen" como prexudicados os pensionistas, as familias e as pequenas empresas, e nas que se puxeron o "reto común" de gobernar en 2024.

Así, a dirixente do Bloque, que continúa así coa súa senda de encontros internacionais para forxar lazos, manifestou que ambas coincidiron en que son "imprescindibles" gobernos "valentes" e liderados por "forzas que velan polos intereses da maioría social", como as que ambas representan e que aspiran a presidir Galicia e Irlanda.
 

Te puede interesar