Monterrei

Casi mil personas reclaman mejores servicios sanitarios

Monterrei

Casi mil personas reclaman mejores servicios sanitarios

La afluencia ciudadana desbordó las previsiones, y los manifestantes dieron una vuelta al hospital.
photo_cameraLa afluencia ciudadana desbordó las previsiones, y los manifestantes dieron una vuelta al hospital.
Los convocantes de las protestas anuncian nuevas concentraciones y una manifestación en Verín

Alrededor de 800 personas -según la comisión delegada- se concentraron a las puertas del Hospital de Verín para protestar por lo que consideran "un desmantelamiento" de los servicios clínicos del centro. Eva Fernández, representante de la comisión, aseguró que "cada vez temos máis falta de persoal e menos servizos". Aseguró, en este sentido, que el caso más reciente fue la suspensión del de Dermatología. "A poboación toda quedou sen esta especialidade e derivaron a todo mundo a Ourense. Parécenos surrealista que pase esto na época na que estamos", manifestó Fernández. "Na carteira de servizos do Hospital de Verín estaba Dermatoloxía dende que se inaugurou e esto non se entende, mais cando aquí figura un dermatólogo coa praza en propiedade", añade. 

Por otro lado, las protestas también se centraron en la prestación clínica de Pediatría. "Veñen a facer gardas pediatras de Ourense, pero hai días que non poden e se teñen que derivar ás mulleres a Ourense. É algo coma fai 30 anos, co risco que pode supoñer", relató Eva Fernández. "Este hospital inaugurouse con Pediatría. Había, incluso, habitacións propias deste servizo e pediatras propios do centro que traballaban 24 horas. Están aí as memorias e pódese comprobar", añadió. Según los trabajadores del centro hospitalario verinés, este servicio se fue perdiendo progresivamente y, desde hace más de una década, no se ofrece en la localidad. Las quejas en la villa se fundamentan, además, en que el área de influencia del hospital llega hasta Vilariño de Conso, pasando por A Mezquita o Chaguazoso. "Imaxínate ir dende Chaguazoso ata Ourense para unha consulta de Dermatoloxía. É retroceder no tempo", opina Fernández, quien anunció nuevas movilizaciones y una gran manifestación en el centro de Verín en noviembre.


Déficit de especialistas en toda españa


Desde la Xerencia de Xestión Integrada mantienen que la plaza de Dermatología en Verín no se ha suprimido, y que la situación actual responde a un plan especial dentro del que se han tenido que reorganizar los profesionales existentes en esta especialidad en la provincia. " A xerencia continúa a realizar unha procura activa, en todo o país, para contratar facultativos de xeito estable, ata o momento sen resultados, ante o déficit de especialistas en toda España", aseguran desde el Sergas. "O obxectivo irrenunciable dos responsables da Xerencia de Xestión Integrada do Sergas en Ourense é manter este servizo de xeito integral, resolutivo e autónomo, nos tres centros hospitalarios públicos".