La maleza y los baches impiden el acceso de vehículos al santuario de O Marañao

Los vecinos de la parroquia de Santa Baia de Longos están preocupados por el estado de la única carretera de acceso desde Carballiño a la ermita de O Marañao, donde el próximo viernes se celebra la tradicional romería de San Benito. ‘O asfalto da pista está desaparecido entre a localidade de Mouriz, no municipio do Carballiño, e a ponte medieval sobre o río Marañao, e pasar cun turismo por ise tramo de dous quilómetros faise imposible’, según señalan en la parroquia.
Además, apuntan que ‘hai zonas onde a maleza e as ramas das árbores non permiten visibilidade e só hai espazo para que pase un vehículo’. Los vecinos de Longos habían reclamado mejoras de esta vía que comunica la OU-204 (Carballiño-Cea) con las localidades de Longos y Lamas, en el último municipio citado. Sin embargo, el tramo entre Mouriz y el puente de O Marañao ‘está dentro do termo municipal carballiñés, e corresponderá a iste Concello a súa limpeza e reparación’, comentan en Longos.

Brigadas

Al respecto, el alcalde de Carballiño, Carlos Montes, había comentado su intención de acondicionar la pista, ‘unha vez que as brigadas de obras e xardinería rematasen os seus traballos noutras zonas’. Pero el regidor socialista plantea sus dudas ‘encol dos límites entre os dous municipios, xa que penso que ó baixar Mouriz xa estamos en territorio de San Cristovo de Cea’.

Te puede interesar