Los vecinos de Flores debatirán con Barge Gil la peatonalización del casco histórico

El concejal de Tráfico y Policía Local de Carballiño, José Antonio Barge Gil, mantendrá una reunión co
n los vecinos del barrio de Flores con el fin de establecer un debate sobre la posible peatonalización de las calles del casco histórico de la villa.
El edil socialista anunció ayer que ‘esta xuntanza foime solicitada polo voceiro do colectivo veciñal O Carballiño, Gonzalo Rodríguez, e celebrarase o vindeiro mércores’.

El objetivo de esta reunión es -indicó Barge Gil’coñecer de primeira man cal é a postura maioritaria dos veciños, comerciantes e hosteleiros encol da futura transformación de Flores en zona peatonal, xa que é coñecido que hai certas diferencias entre eles’. En este sentido, el propio Gonzalo Rodríguez manifestó recientemente a este diario que ‘a nivel de asociación non estamos dacordo coa peatonalización do barrio, a pesares de que o concelleiro de Tráfico a defenda a nivel persoal’.

Rehabilitación


El dirigente vecinal añade que ‘hai determinados intereses por parte de tres locales de hostelería para que non circulen os vehículos por Flores, pero non son representativos do sentir da meirande parte dos veciños do barrio’. Sin embargo, el Concello de Carballiño pondrá en marcha un Área de Rehabilitación Integral (Ari) en Flores con la colaboración de la Consellería de Vivenda, que -como es el caso del casco histórico de Ribadavia implicaría restricciones importantes en la circulación de automóviles. Por otra parte, el pasado año fueron registradas en el Concello carballiñés un total dd 400 firmas a favor de facilitar el paso peatonal en el barrio.

Te puede interesar