Vecinos de Partovia reclaman aceras y pasos elevados en la carretera a Ribadavia

Los vecinos de Partovia, Refoxo y O Porto de Eguas transmitirán al Concello de Carballiño y a la Consellería de Política Territorial su preocupación por el retraso en la instalación de pasos de cebra elevados en la antigua carretera entre la villa del Arenteiro y Ribadavia (OU-210).
’Cando comezaron as obras de acondicionamento e asfaltado da estrada, alá polo mes de novembro, o alcalde comprometérase a solicitar da empresa adxudicataria a a colocación dos pasos’, señalan los afectados. En estos momentos, los trabajos de mejora ya están finalizados, ’pero aínda non pintaron as sinalizacións horizontais, cando nós solicitamos un total de nove bandas’, añaden.

Por este motivo, el concejal Emilio García Nóvoa, del PP, está dispuesto a ’recoller estas reivindicacións dos veciños e plasmalas nunha moción ante a Corporación municipal, se nun tempo prudencial non se fai o que se nos prometeu’. García recuerda que ’eu tamén son unha das persoas afectadas polos excesos de velocidade cos que os automobilistas cruzan esta estrada, porque a miña casa está no Refoxo’.

Protección

Por otra parte, las reclamaciones de estos vecinos de la parroquia carballiñesa de Partovia incluyen también la construcción de aceras en todo el recorrido de la OU-210, ’xa que non é lóxico que a xente teña que camiñar polas beiras da estrada sen arcéns e ningún tipo de protección’. Según apuntó el responsable de la Concejalía de Obras, Edelmiro Mateo, la colocación de los pasos elevados y aceras está siendo estudiada por técnicos de Política Territorial.

Te puede interesar