El alcalde de Ribadavia descarta que la escuela taller talase árboles junto al río Avia

El Concello de Ribadavia salió al paso de la denuncia presentada ayer por la asociación ecologista Coto do Frade ante la Confederación Hidrográfica Miño-Sil por la presunta tala de ‘amieiros’ (alisos) secos en la margen izquierda del río Avia. Al respecto, el alcalde del municipio, el socialista Marcos Blanco, señaló que ‘non é certo que se cortasen árbores porque non dispomos de permiso, tan só se retiraron algunhas ramas que apareceron tiradas ó desbrozar a maleza no contorno fluvial’.
El propio regidor remitió ayer un escrito a la directiva del colectivo ecologista calificando de ‘falsas’ las acusaciones de Coto do Frade, ‘xa que poderían ter consultado as actuacións previstas polo taller de emprego ante os responsables do mesmo ou no Concello’. En este sentido, Marcos Blanco recuerda que ‘o proxecto laboral contempla a limpeza e o desbroce da marxe dereita do río Avia entre o regato de Maquiáns e a ponte de San Francisco, e entre iste e o ponte da autovía A-52 pola marxe esquerda’.

Propagación

Así, la Confederación Hidrográfica Miño-Sil autorizó estas obras el pasado 25 de mayo, ‘e os resultados están á vista, xa que os traballadores do módulo medioambiental do taller recolleron abundante lixo e materias de desfeito como lavadoras, rodas de automóbil, ordenadores e latas, e as únicas árbores que se retiraron foron as que estaban caídas nas marxes do río’. La preocupación de los ecologistas estaba centrada en la probable propagación de los hongos que son los causantes de la muerte de los alisos, una epidemia que también está afectando a árboles de la misma especie en las riberas del río Arenteiro a su paso por Carballiño. La concejala de Medio Ambiente de Ribadavia, Manuela Iglesias, recordó que ‘os expertos aconselláronnos non tocar as árbores enfermas ata pasado o verán’.


Te puede interesar