O RIBEIRO

El alcalde de Ribadavia se descarta para ser candidato

photo_camera Marcos Blanco Jorge e Ignacio Gómez, en un pleno de la corporación de Ribadavia.

Marcos Blanco no será el número uno de la lista del psoe, que podría encabezar ignacio gómez 

El alcalde de Ribadavia, Marcos Blanco Jorge, no optará a las elecciones municipales del próximo mes de mayo. Así se lo ha comunicado a su equipo de gobierno local y a miembros del PSdeG. Después de una larga trayectoria en el Concello, primero durante cuatro años en la oposición y seguidamente 12 al frente de la Alcaldía, afirma que es tiempo de "rexenerar e renovar, xa llo espuxen ó grupo socialista e aínda que non está decidido ó cen por cento hai un 90% de posibilidades de que non me vou a presentar", matiza.

Marcos Blanco considera que "un partido ten que estar vivo, e neste caso hai moita xente capacitada para ser candidato e alcalde tan boa ou mellor ca min, por eso a menos que por os motivos que sexan o partido me diga que teño que seguir, pretendo que sea outra persoa".

A cuatro meses de los comicios, y tras tomar la decisión, señala que "vou a seguir en política, porque me gusta, pero non vou ser candidato, hai que facer unha lista compensada con xente de experiencia no Concello e xente nova e con ilusión, porque non só e importante o candidato senón tamén que sexa unha lista de consenso cun proxecto renovador, que estará avalado por estes 12 anos de goberno".

Además de destacar el compromiso que ha tenido este equipo con los vecinos también recuerda el regidor que "nestas tres lexislaturas ningún membro deste grupo de goberno estivo vinculado a ningunha colocación a dedo nin súa nin da súa familia", y añade que "limpiamos o nome de Ribadavia despois de que outros candidatos do PP se colocasen eles ou a súa familia".

La ejecutiva local se reunirá en este mes de enero, posiblemente al pasar las fiestas de Reyes, presidida por la secretaria local de los socialistas, Manuela Iglesias, para empezar a barajar nombres no sólo sobre el nuevo candidato sino también relativos a los restantes miembros que conformarán la candidatura. Fuentes del PSdeG apuntan al segundo de abordo en el Concello y portavoz del grupo socialista en la Diputación, Ignacio Gómez, como el futuro candidato. "É unha decisión que ten que tomar a militancia, os simpatizantes e tamén os colaboradores do partido porque hai máis opcións", matizaba Gómez.

El concejal se refirió también a las dificultades para conseguir el cabeza de lista apropiado porque "non son bos tempos para a política e penso que ningún partido o vai a ter fácil". En su opinión, "Marcos Blanco foi o mellor alcalde que tivo Ribadavia e proba delo é que nunca ninguén antes saliu reelexido en tres ocasións".

La reunión de la ejecutiva durante este mes de enero iniciará el proceso para presentar una lista de consenso en la que se mantenga gente con experiencia, no descartando el regreso de personas que formaron parte del gobierno en anteriores etapas como el caso de la secretaria local, Manuel Iglesias, y en la que también se incorpore gente joven.

Te puede interesar