El edil de Servizos, Ignacio Gómez, asegura que ‘o Concello manterá a vixiancia sobre os verquidos’

Los análisis del río Maquiáns revelan que el agua de la traída ya es apta para el consumo

  El regato de Carballeda de Avia presentaba un aspecto turbio en los últimos días.
Los ribadavienses ya pueden consumir desel agua que sale por los grifos de sus viviendas, tras los análisis practicados en la captación de la red de abastecimiento del río Maquiáns. El concejal de Servizos, Ignacio Gómez, señaló que ‘os resultados apuntan a que os parámetros de salubridade son positivos, despois de cinco días nos que o consumo domiciliario estivo prohibido’. Las pruebas biológicas fueron encargadas por el Concello, ‘xa que Sanidade non deu resposta ás nosas peticións’.
La contaminación del río Maquiáns, que suministra agua a la red de abastecimiento de Ribadavia, ha desaparecido, al menos de momento. Los resultados de los análisis biológicos efectuados y conocidos en la mañana por las autoridades municipales indicaron que ‘os parámetros de salubridade están dentro da normalidade, polo que os veciños xa poden beber a auga que sae dos grifos das súas vivendas’, anunció el concejal de Servizos, Ignacio Gómez.

Una buena noticia para los 4.000 habitantes de la capital de O Ribeiro, que durante esta semana se vieron obligados -por recomendación del Concelloa recurrir a las emblemáticas fuentes del casco urbano o a la compra de botellas comerciales para saciar su sed y acompañar sus comidas. Todo ello por la aparición de vertidos de áridos en el río Maquiáns, arrastrados desde las canteras emplazadas en Carballeda de Avia, municipio de nacimiento de este afluente del río Avia.

El edil socialista señala que ‘tivemos que encargar nós as análises das augas, xa que Sanidade non responde ás nosas peticións sobre o grave perigo de saúde que supuña para os veciños ó ter a agua contaminada’. Ignacio Gómez añade que ‘imos manter unha vixiancia continuada sobre o río Maquiáns, de xeito que continuaremos analizando periodicamente a auga que chega á planta potabilizadora, a fin de prever calquer novo caso de verquidos’.

En este mismo sentido, el edil de Servizos agradece la colaboración prestada por el Concello de Carballeda de Avia, ‘xa que vai solicitar información das empresas de canteiras instaladas no municipio, a fin de comprobar se están a cumprir a normativa vixente en canto a eliminación e verquido de residuos industriais, e tomar as medidas pertinentes’.

Te puede interesar