Los caballos salvajes destrozan muros en los senderos turísticos que cruzan Avión

Las rutas de senderismo abiertas en la Serra de O Suído, en el municipio de Avión, presentan un estado de abandono lamentable, según apuntaron vecinos de las parroquias de Baiste y Couso. Al respecto, comentan que ‘os visitantes que veñen nas fines de semana ou agora na tempada de verán atópanse coa sorpresa de que non poden cruzar alguns dos tramos, xa que os muros laterais están caídos’.

Los propietarios de las fincas colindantes a los senderos aseguran que ‘o derrubo dos muros é causado polos cabalos e potros que se atopan en réxime de liberdade no Suído e que rachan as pedras ó saltar istes valados’. Por este motivo, consideran necesario que ‘as autoridades, tanto municipais como autonómicas esixan ós donos das bestas un meirande control na súa mobilidade, xa que tanto cabalos coma mesmo o gando vacún están gardados en extensións de terreo pechadas con verxas, a fin de evitar os ataques dos lobos’.

En las zonas de Baiste y Couso se trazaron diferentes rutas para caminantes, la mayoría orientadas a visitar los antiguos ‘chozos’, construcciones en piedra y paja que levantaban los pastores para resguardarse del frío y la nieve durante el invierno.

Te puede interesar