Las clases de aeróbic generan problemas en Carballeda

El grupo municipal del PP de Carballeda de Avia manifestó su malestar por la postura del alcalde, el socialista Luis Milia, que prohibió el desarrollo de las clases de aeróbic en las instalaciones del centro de día, aún sin inaugurar. El portavoz de los 'populares', Lorenzo González, recuerda que son 15 las personas que practican esta modalidad deportiva a cargo de un monitor, y que se han visto obligadas a utilizar un local cedido por un vecino.
Sin embargo, Luis Milia apuntó ayer que 'os alumnos de aeróbic e o monitor, que precisamente paga o Concello, están desenvolvendo esta práctica no colexio público e non nunha vivenda particular'. El regidor recuerda que 'o pavimento do novo centro de día é dun material especial e sufriú algúns danos, e por iso se lles recomendou que foran para o colexio'.

Milia añade que 'a oposición debería preocuparse polo benestar dos veciños e conseguir mellorar a súa calidade de vida traéndolles traballo, e non por este tipo de tonterías que deixan en mal lugar ó PP'.

Te puede interesar