El colegio pierde otra aula infantil en Ribadavia

Antiguo edificio del colegio, cerrado en 2020. ÓSCAR PINAL
photo_camera Antiguo edificio del colegio, cerrado en 2020. ÓSCAR PINAL
La decisión de Educación causa malestar y recibe críticas de grupos de la Corporación

La supresión de un aula de educación infantil en el colegio público ha suscitado malestar en el Concello de Ribadavia, al tener en cuenta los recortes efectuados en los centros educativos del municipio en los últimos años.

La Consellería de Educación publicaba el pasado viernes en el D.O.G. la orden correspondiente por la que se “modifican as unidades e os postos de traballo docentes dos centros públicos dependentes desta consellería nos niveis de educación infantil, educación primaria e educación especial”, y, entre ellas, se encuentra la citada unidad del CEIP de Ribadavia. Los grupos  municipales de gobierno y del BNG han criticado esta decisión de la Xunta.

Por parte del equipo de gobierno, su portavoz, Brais Fidalgo, señaló que “imos defender, coma sempre fixemos, a educación e a sanidade públicas, e imos solicitar de Educación que rectifique esta orde e manteña este servizo para os nosos cativos”. El concejal recuerda que “hai dous anos pecharon o edificio do colexio ubicado na Alameda, e para o que tampouco dan unha solución dende a Consellería de Benestar, a fin de proceder alí á apertura dunha nova gardería ou Galiña Azul, a pesares de contar cunha partida orzamentaria”.

El CEIP de Ribadavia disponía hace ahora dos años de seis unidades de infantil, pero en anterior curso lectivo la Conselleria de Educación ya suprimiera una de ellas, pasando a cinco, y, para el próximo, se elimina otra más, resultando finalmente cuatro disponibles. 

Al respecto, desde el BNG  se manifiesta que “de ser aplicada esta orde, perderase tamén unha mestra de infantil, xa que, de xeito parello ás sucesivas supresións de aulas, o persoal docente do colexio público reduciuse en catro mestras entre 2019 e o curso que dará comezo o vindeiro mes de setembro”.

También recuerdan la desaparición, en 2011 del IES Abrente “e o peche do Bacharelato e do ciclo medio de FP en Administración que alí se impartían”, además del cierre del CPI Tomás de Lemos en 2017, “que conlevou a supresión da ESO neste centro, que pasou a ter a denominación actual de CEIP, co traumático traslado de profesorado e alumnado de secundaria ao IES O Ribeiro”. Tanto gobierno municipal como BNG coinciden en que “Ribadavia padece os recortes do PP á fronte da Xunta”.

Te puede interesar