O Ribeiro

El Concello de Cenlle recuperará la travesía de Trasariz con 170.000 euros

O Ribeiro

Obras

El Concello de Cenlle recuperará la travesía de Trasariz con 170.000 euros

José Manuel Rodríguez Lamas y Ethel Vázquez, durante su reunión en Santiago.
photo_cameraJosé Manuel Rodríguez Lamas y Ethel Vázquez, durante su reunión en Santiago.
La Xunta de Galicia otorgará la cesión de esta carretera el próximo 2021

El regidor municipal del Concello de Cenlle, José Manuel Rodríguez Lamas, se reunió esta semana con la conselleira de infraestructuras e Mobilidade, Ethel Vázquez, para desarrollar un proyecto de mejora de la carretera de Trasariz.

La antigua nacional 120 a su paso por la parroquia de Trasariz es la travesía donde se sitúa la Casa Consistorial de Cenlle.

Actualmente pertenece a la Xunta de Galicia, no obstante esto va a cambiar, ya que en la reunión se acordó la mejora de este vial y su cesión al Concello de Cenlle. 

José Manuel Rodríguez, alcalde de Cenlle explica que "é un tramo de carretera que quedou totalmente obsoleto coa creación fai anos dunha nova pista, agora case só se emprega para chegar ata o concello, así que, é unha moi boa noticia a súa cesión porque xa no la van entregar completamente acondicionada".

El importe de la obra asciende a aproximadamente 170.000 euros que se financiarán con cargo al presupuesto de la Xunta de Galicia del próximo 2021.

Aún no hay fecha de inicio de esta reforma, por lo que Lamas explica que, "en canto se aproben eses presupostos poñeránse a traballar pero esa aprobación ten un plazo que pode ser este mesmo mes como pode ser en decembro, así que índa haberá que esperar para poder ver o resultado final".