El Concello de Ribadavia urge a la Xunta la reforma de calles

RIBADAVIA (RIBADAVIA). 03/08/2018. OURENSE. Panorámica de Ribadavia con el río Miño pasando por debajo. FOTO: ÓSCAR PINAL.
photo_camera Ribadavia. FOTO: ÓSCAR PINAL.

La alcaldesa de Ribadavia, Noelia Rodríguez, mantuvo en días pasados una reunión con la directora xeral de Urbanismo, Encarna Rivas, para buscar una solución a un convenio existente y paralizado debido a la subida del precio de los materiales de construcción. Se trata de acondicionar las principales calles del núcleo de Ventosela con el fin de revitalizar un lugar en el que los accesos están muy degradados y que tiene un gran potencial debido a la rehabilitación y compra de viviendas que se está produciendo. 

“A solucion que acordamos entre as dúas Administracións é actualizar o proxecto, no cal desde o Concello xa fixemos o traballo, e que a Xunta asine un novo convenio coas cantidades actualizadas”, matiza la regidora.

En ese sentido, quiere “salientar a boa disposicion da directora xeral, coa cal sempre houbo un excelente entendemento, e agardo que a conselleira teña a mesma vontade para asinar o convenio canto antes e dar solucion aos veciños de Ventosela”.

“Levo moitos meses intentando activalo”, añade la alcaldesa, tanto con la dirección técnica como con Urbanismo de la Xunta con el fin de firmar un nuevo convenio actualizado, que se adapte a la realidad existente. 

Noelia Rodríguez indica que “desde o Concello fixemos todo o que esixe  o convenio, solicitando os permisos sectoriais na Confederacion Hidrografica, Patrimonio e de Adif”.

Te puede interesar