Rechazo al uso de una foto de Noelia Rodríguez: en el gimnasio, guiñando un ojo y con la frase "emoción de censura"

OURENSE (SEDE PSDEG-PSOE). 09/02/2021. OURENSE. Presentación en rolda de prensa da moción de censura que o PSdeG-PSOE, en conxunto con Ribeiro en Común, presentarán no concello de Ribadavia para que Noelia Rodríguez sexa a próxima alcaldesa da cidade.
Comparecen Noelia Rodríguez, Nacho Gómez e Rafael Rodríguez Villarino. FOTO: ÓSCAR PINAL
photo_camera Noelia Rodríguez // FOTO: ÓSCAR PINAL
El PSOE habla de un "ataque" contra la concejala que anunciaba este miércoles las denuncias ante el Juzgado porque "utilizaron unha foto de cando iba ao ximnasio para difamar a miña imaxe como muller e desde un perfil falso. É algo que non me esperaba, comentarios tan rancios e machistas".
La publicación de una imagen privada en las redes sociales de la futura alcaldesa de Ribadavia, Noelia Rodríguez, desde un perfil falso con el nombre de Javier Suárez, ha desatado las críticas y el rotundo rechazo por parte de los socialistas. La concejala anunciaba este miércoles que están confirmadas las denuncias ante el Juzgado por parte del PSOE de Galicia y de Madrid, al mismo tiempo que indicaba que "utilizaron unha foto de cando iba ao ximnasio para difamar a miña imaxe como muller e desde un perfil falso. É algo que non me esperaba, comentarios tan rancios e machistas". En las imágenes difundidas en redes se ve a la socialista guiñando un ojo y en camiseta, para la ficticia revista “Intirviú”.

En este montaje se puede leer una frase que dice “emoción de censura” y que fue compartida por varios usuarios en la red social Facebook.
  Noelia Rodríguez agradecía el apoyo que está recibiendo de compañeros de partido y amigos y señalaba que "estou intentando evitar as redes sociais porque me preocupa a miña familia, que lle fagan dano con eses insultos".
 

El PSOE tilda lo sucedido de "campaña misóxina" que busca "desacreditar e ensuciar" la imagen de Rodríguez ante la opinión pública con una estrategia "lamentable" y propia de "tempos escuros". Para los socialistas este tipo de ataques "non teñen cabida nunha sociedade progresista, feminista e democrática" e invitan al PP y demás fuerzas políticas a condenar este tipo de comportamientos "machistas, misóxinos e carentes de ética", de los que dicen "só buscan facer dano persoal, sacando de contexto e terxiversando unha imaxe persoal e privada da vida diaria dunha persoa". Entre otros posicionamientos, la parlamentaria autonómica, Marina Ortega, también lo califica de "intolerable ataque machista e vexatorio".

El alcalde de Ribadavia, César Fernández, al que sustituirá Noelia Rodríguez mediante una moción de censura, manifiesta que el "Partido Popular de Ribadavia quere rexeitar enérxicamente este tipo de actitudes e publicacións. O noso partido nunca permitiu nin permitirá este tipo de actitudes, xa que para nós o ataque persoal nada ten que ver coa política".

Te puede interesar