Una inversión de 289.000 euros permitirá las ferias en el atrio del Mosteiro de Melón

Pardellas (derecha), con tres turistas en el atrio del monasterio. (Foto: Martiño Pinal)
El acondicionamiento del atrio del Mosteiro de Melón para dotarlo de aseos, cafetería y una oficina de información es el objetivo de un proyecto del Concello que ha recibido el respaldo económico de la Xunta, y que permitirá mejorar este espacio para las ferias mensuales de la localidad.
El Concello de Melón ha recibido un escrito de la Consellería de Economía e Industria en el que se comunica la concesión de una subvención global de 202.768 euros para la ejecución de un proyecto de acondicionamiento del atrio del antiguo monasterio benedictino.

Esta ayuda económica se distribuye por igual en dos anualidades de 101.384 euros -en 2009 y 2010dentro del programa de modernización de equipamientos comerciales y vertebración del comercio urbano de la Xunta.

‘Presentamos o ano pasado un proxecto que vai supoñer un investimento total de 289.670 euros, e que ten como fin a mellora do espazo destinado á celebración da feira de Melón cada primeiro domingo de mes’, recuerda el alcalde, Alberto Pardellas. Así las obras previstas con templan la limpieza del vestíbulo de acceso al recinto y las adaptaciones del ala oeste como área de aseos y oficina de información y de la este para instalación de una cafetería.

Alternativas

El regidor de Melón recuerda que ‘nesta feira contamos cun número aproximado de 50 postos ambulantes, nos que se vende dende roupa e calzado ata froita, carne ou prantas, e que supón para moita xente do municipio e do contorno a única posibilidade de poder conseguir iste tipo de productos que, como alternativa deberían mercar en Ribadavia ou na vila pontevedresa de A Cañiza, cos conseguintes gastos de desprazamento’.

Alberto Pardellas apunta, además, que ‘estas actuacións farán posible a ampliación do mercado mensual e mellorarían de xeito notable a afluencia de persoas á feira de Melón, que nos últimos anos se foi reducindo por carecer dun posto de hostelería axeitado, e significarán o comezo da renovación do Mosteiro, unha obra necesaria para o Concello’.

Te puede interesar