O Ribeiro

Ribeiro en Común reclama mayor rapidez en el Campo do Xestal

O Ribeiro

Política

Ribeiro en Común reclama mayor rapidez en el Campo do Xestal

El alcalde, César Fernández, asegura que no hay informes que acrediten el supuesto mal estado del terreno de juego

Ribeiro en Común en Ribadavia sigue reclamando que se apremie la ya aprobada moción sobre la garantía de la obra del campo de fútbol do Xestal.

Desde la agrupación acusan al equipo de gobierno de "usar dinero público en parches" en vez de ejecutar dicha garantía, asegurando además que superó el importe de 350.000 euros, que no se aprecian dado el mal estado a pesar de tener menos de un año.

Por otra parte, esta misma agrupación, asegura que actualmente se está llevando a cabo un campus de fútbol en las instalaciones y que esos niños no disponen de un terreno de juego en condiciones.

Ante estas acusaciones el alcalde de Ribadavia, César Férnandez, ha asegurado que "xa lle foi explicado a Ribeiro en Común durante o último pleno ordinario, onde presentaron esta moción, que a execución da garantía ten que facerse en base a informes técnicos que acrediten que esa obra está en mal estado non en base a unha opinión".

César Fernández afirma también que de haber tales informes no va a haber ningún problema a la hora de ejecutar la garantía puesto que "de haber algún incidente, se chegan eses informes e así acreditan tales problemas na obra, o equipo de goberno, conmigo á cabeza, seremos os primeiros en facerlle fronte".

Además el alcalde y portavoz del Partido Popular ha manifestado su sorpresa con lo dicho sobre el campus de fútbol pues declara que "o goberno da vila somos os primeiros interesados en que o campo esté nas mellores facultades para o seu uso e disfrute por parte da nosa cidadanía, polo tanto nós imos a dar sempre a garantía de que ese campo está en perfectas condicións, se un informe acredita que non é así esixirémoslle á empresa que proceda coas melloras necesarias" añadiendo que "o que é inxusto é que o esforzo que está a facer o Ribadavia Atlético para ter rapaces matriculados se vexa afectado por unha venta de imaxe negativa do campo, facendo que eses nenos e nenas acaben sendo captados por outros equipos da  comarca".