Xóvenes Agricultores estima que la reforma de la OCM causará 27 millones de pérdidas

El sindicato Xóvenes Agricultores considera que la reforma de la Organización Común del Mercado, OCM, que entrará en vigor el uno de agosto de 2008, supondrá ’unhas perdas de máis de 27 millóns de euros para os viticultores das Denominacións de Orixe Ribeiro, Valdeorras e Monterrei, só en concepto de dereitos históricos, aos que haberá que engadir as posibles repercusións negativas das novas normas do etiquetado’, indican los sindicalistas.
Al respecto, el sindicato señala que el perjuicio será grande para los cerca de 9.000 agricultores de las denominaciones ourensanas, dado que con la nueva OCM, ’perderase o valor patrimonial tanto dos dereitos históricos coma dos adquiridos para novas plantacións’, apuntaron. Y añadieron que, ’ademais, probablemente acarreará un descenso no prezo da uva’.

Xóvenes Agricultores insta a las administraciones estatal y autonómica a ’tomar medidas para evitar a ruina do sector’, al mismo tiempo que califica de ’ineficaz’ la negociación de la ministra Elena Espinosa.

Te puede interesar