Cita con las urnas

Caballero se arma con el poder local del PSOE: “Son o espello"

El candidato a la Xunta sitúa a alcaldes y presidentes provinciales socialistas como palanca para el 12-J

Alcaldes y presidentes de la Diputación del PSOE arroparon este sábado en Ourense a su secretario xeral y candidato a la presidenncia de la Xunta, Gonzalo Caballero, en la carrera hacia el 12 de julio. Este reivindicó el poder municipal –"gobernamos cinco das sete grandes cidades e tres diputacións, temos máis de 100 alcaldes, o 55% dos galegos ten un rexedor socialista"–y llamó a aprovechar "o impulso conseguido fai un ano" en las municipales, "para abrir unha nova etapa na Xunta, cun goberno en sintonía cos alcaldes socialistas, que están cubrindo as ineficiencias e a xestión nefasta de Feijóo, que foi un escapista das súas responsabilidades". 

Recibido por el líder provincial, Rafa Villarino, y la cabeza de lista del PSOE por Ourense, Marina Ortega, Caballero estuvo acompañado por el alcalde de Vigo, Abel Caballero, la de A Coruña, Inés Rey, el de Santiago, Xosé Sánchez Bugallo, Ferrol, Ángel Mato y Lugo, Lara Méndez. También el regidor de Vilagarcía y presidente de la Fegamp, Alberto Varela, y los presidentes de las diputaciones de A Coruña –Valentín Formoso, regidor de As Pontes–, Lugo –José Tomei, alcalde de Monforte– y la de Pontevedra, Carmela Silva. "Eles son o mellor exemplo do que queremos facer –explicó el candidato socialista–. A referenciaa para un goberno mellor para Galicia, o espello para abrir unha páxina de progreso". 

Críticas a Feijóo

Gonzalo Caballero recalcó que Galicia necesita "un goberno progresista en sintonía cos alcaldes", sobre todo, explicó, tras o "fracaso de Feijóo, que tras once anos deixa Galicia con 70.000 ocupados  menos, con 2.000 millóns de euros menos na sanidade pública, cun modelo de privatización das residencias de maiores...". El socialista comprometió tras el 12 de julio "un gran acordo" entre la Xunta y los alcaldes para "a reconstrucción de Galicia".

Te puede interesar