PRESUNTA PREVARICACIÓN

Pachi Vázquez: “Creo na Xustiza, pero ves cousas que sorprenden"

photo_camera Pachi Vázquez.

El diputado socialista no considera casual que lo imputen tras anunciar que optará a la alcaldía

El parlamentario autonómico y candidato a las primarias socialistas por Ourense Pachi Vázquez asegura que "eu creo na Xustiza, pero parvo non son e ves cousas que sorprenden", al comentar el hecho de que el concello de Carballiño encargara un informe sobre su gestión como alcalde y surja ahora la apertura de una investigación de la Fiscalía sobre las contrataciones que se hicieron en esa etapa. Asimismo, mostró su sorpresa por el hecho de que se investiguen aquellos hechos nueve años después y no ve casual su imputación pocos días después de anunciar que optará a gobernar en Ourense.

Pachi Vázquez recordó que en los 11 años que estuvo al frente de la alcaldía de Carballiño, entre 1995 y 2005, pasaron por el concello seis secretarios municipales y cuatro interventores, "todos funcionarios de carreira e que siguen no seu traballo en cidades e grandes vilas de Galicia e nunca houbo un só informe, reparo ou advertencia de irregularidade en tódolos actos que se fixeron". Recordó Vázquez que a la hora de hacer un expediente, éste pasa por el secretario, la junta de gobierno, el pleno y luego, por la administración pública gallega, la administración central y el Consello de Contas, recalcando que "en 11 anos non houbo nin un reparo", nin unha advertencia de ilegalidade ou irregularidade", preguntándose Pachi Vázquez "como dez anos despois se pode falar de prevaricación continuada".

El diputado reiteró su sorpresa por el hecho de que "a primeira vez que a Fiscalía actúa de oficio nun caso deste tipo sexa por esto", para añadir que "sorprende que os funcionarios, os secretarios, os interventores, a administración do Estado, a administración galega e o Consello de Contas non viran nunca nada e a Fiscalía diga agora que o Concello era un cambalache".

Pachi Vázquez aseguró que "teño a conciente absolutamente tranquila e o ánimo intacto" y señaló que a estas alturas aún no tiene la querella en su poder. "Ninguén me chamou nin me notificaron nada. Entereime polos xornais", para añadir que "o normal sería que alguén me informara e me preguntara sobre esto e eu podería dar os meus argumentos", para concluir indicando que "creo na Xustiza, pero ves cousas que te sorprenden".

Manuel Baltar

Minutos después de la comparecencia pública de Pachi Vázquez, el presidente provincial del PP, Manuel Baltar se refería a la imputación y manifestaba su respeto "á presunción de inocencia e aos órganos xurisdiccionales". Negó la existencia de motivaciones partidistas detrás de la imputación de Pachi Vázquez y negó que la causa naciera "como consecuencia dalgunha dilixencia do PP, que o único que agarda é que os órganos xurisdiccionais fagan o seu traballo e se concrete coas resolucións correspondentes".

Te puede interesar