Rodríguez asume con 'tremenda responsabilidade' el que espera sea su segundo mandato como alcalde de Ourense

El PSOE celebra un resultado 'histórico' en una época 'moi difícil'

Francisco Rodríguez recibe la felicitación de militantes y simpatizantes.
Pasadas las 23,40 horas, la sede del PSdeG en Ourense enloqueció. Los grios de ¡Paco, Paco! y ¡alcalde, alcalde! dieron paso a la comparecencia del candidato socialista, Francisco Rodríguez, y del secretario xeral provincial, Raúl Fernández. La euforia general pedía a Rodríguez que botara al mismo tiempo que él empezaba a valorar los votos de los ourensanos.
Francisco Rodríguez explicaba que 'O PSdeG conseguiu un resultado histórico nestas eleccións municipais. Digo histórico porque sucede nun momento de extraordinaria dificultade para o PSOE. Son malos momentos para o partido e iso dá moito máis valor a este resultado que conseguimos en Ourense'.

La sensación que, según dijo, dejó en Rodríguez 'un 10% más de votos', traducidos en tres ediles más (de ocho en 2007 a 11 en 2011), fue de 'tremenda responsabilidade, de agradecemento por suposto, pero sobre todo de responsabilidade, porque se demostrou que o proxecto do PSOE dende o goberno municipal foi recoñecido polos veciños'. Así, el socialista ve renovado el apoyo de los ciudadanos, especialmente a proyectos estratégicos como el AVE o el termalismo. 'A importancia histórica destes proxectos necesitaba desa continuidade', aseguró, al tiempo que insistió en que seguirá 'a renovación dos barrios e a vigorosa política social'. Destacaba además que va a 'renovar e reforzar o seu compromiso con esta cidade', Rodríguez afirmó recibir 'con toda humildade este encargo pero tamén orgulloso e cheo de responsabilidade, na seguridade de completar un plan para que Ourense se convirta nesa gran área de oportunidade do sur de Galicia'.

Mientras, el secretario xeral provincial, Raúl Fernández, consideró que los resultados de su partido en la provincia 'non foron absolutamente ben pero Ourense subiu, resistiu. A candidatura de Paco fixo un excelente traballo e na provincia o partido mantén o seu estatus'. A su juicio, 'o gran derrotado na cidade de Ourense é o señor Baltar'.

Te puede interesar