El PSOE de Ourense: “Devolveremos a cidade á Champions League”

Lage asegura que el 28M hay que escoger entre dos opciones para la ciudad de Ourense: “Ou Paco Rodríguez ou DO”

El PSOE se conjuró ayer en su comité electoral para devolver a Ourense “á Champions League das cidades” con Paco Rodríguez como candidato, “poñendo así os mellores xogadores no terreo de xogo”. El secretario de Organización del PSdeG, José Manuel Lage, que asistió a la reunión del comité electoral local, reivindicó a Rodríguez como “o único” aspirante capaz de llevar el cambio a la ciudad y dejó claro que los ourensanos solo tienen dos opciones en las elecciones municipales de Ourense el próximo 28 de mayo. “Teñen que elixir entre Paco ou Jácome”, manifestó, tras asegurar que el PP “vai no paquete” de Democracia Ourensana desde 2019. 

Lage aseguró que Ourense sufre una “anomalía democrática” por ser la única capital de provincia en toda España gobernada por tan solo cuatro concejales e insistió en que la solución “non pode vir da man do PP”, que, recordó, puso a Jácome en la Alcaldía.

Para revertir tal situación, defendió que el PSOE configuró “a mellor candidatura posible” para conseguir “devolver a dignidade” a Ourense y convertirla en una ciudad que suponga un “orgullo” para sus vecinos: “Non queremos que os ourensáns teñan que avergonzarse de ningún membro do seu goberno”. 

Por su parte, Paco Rodríguez mostró su convicción de que la ciudad “debe pegar un cambio” tras lo que definió como “oito anos perdidos”. Para ello, se mostró “moi motivado, con moita forza e moita ilusión” por asumir el reto de volver a ser alcalde y recuperar “a dignidade institucional e a autoestima da cidade”. 

Cuestionado sobre posibles pactos con el PP, Lage Tuñas señaló que el pacto socialista es “coa cidadanía” y aseguró que es el PP quien debería dar explicaciones sobre si volverá a pactar con DO, recordando que “levan sostendo a Jácome desde 2019, cando decidiron externalizar a alcaldía”. En ese sentido, aseguró que valorarían positivamente que el PP no vuelva a pactar con el actual regidor, “pero aínda non lles escoitamos dicilo, polo que non hai ningunha garantía de que non volvan facelo”. 

Por último, Lage aseguró que Rodríguez tiene “toda a autonomía”  para tomar decisiones, pero subrayó que “percibimos que o candidato do PP non é autónomo”.

Te puede interesar