La residencia de ancianos de Vilariño se regulariza

El pleno municipal celebrado ayer sábado en Vilariño de Conso aprobó el Plan Especial de Equipamiento que regulariza la situación urbanística de la residencia de ancianos de la localidad, una aprobación que contó con los votos a favor tanto del grupo del alcalde, el 'popular' Ventura Sierra, como del BNG, que fue el promotor de esta iniciativa.
Según señalaba Carlos Rodríguez Calvente, concejal del BNG, a la salida del pleno, 'estamos moi contentos porque recoñeceuse que esta decisión tomouse a iniciativa do BNG, e con ela dase solución a un problema que levamos arrastrando dende o ano 2000, cando gobernaba o PP no Concello'.

Asimismo señaló que las maniobras del dimitido alcalde del PSOE, Arcadio González Rodríguez, para evitar que los nacionalistas asumiesen sus competencias en el equipo de gobierno, así como la judicialización del problema, impidieron 'un investimento de 700.000 euros concedido polo entonces vicepresidente da Xunta, Anxo Quintana'.


NUEVA TAREA

'Agora o alcalde debe moverse para conseguir a axuda económica da Xunta de Galicia, tarea na que conta co noso apoio porque cremos que é unha débeda cos veciños de Vilariño de Conso', sentencia Carlos Rodríguez.

Te puede interesar