Un sindicato critica la convocatoria de puestos de la unidad de hemodinámica

El sindicato CSIF Sanidade afirma que se están produciendo ‘irregularidades’ en la convocatoria de puestos para el área de nueva creación de Cardiología intervencionista.
Según la organización sindical, los horarios ofertados para los tres puestos de enfermeras (de 9.30 a 16.30 prorrogable hasta las 17 horas ‘van contra da normativa do Servizo Galego de Saúde que regula específicamente a xornada a realizar por todos os seus traballadores, onde di que será un turno de mañá de 8 a 15 horas, de tarde de 15 a 22 horas e nocturno, de 22 a 8 horas’.

Recurso

Para la organización, estos horarios ‘abren outra porta máis para que a dirección do CHOU vaia facendo o que lle pareza convinte ós seus intereses a consta de vulnerar a lei e perxudicar en moitos casos ós traballadores’. El sindicato anuncia que recurrirá a los tribunales para ‘evitar que convirtan a Sanidade en un espectáculo de títeres’. La unidad de hemodinámica, que entrará en funcionamiento próximamente, contará con tres enfermeras y dos técnicos en cuidados auxiliares de enfermería.


Te puede interesar