La ausencia de ediles en Calvos no paraliza la actividad municipal

El alcalde, a lqa derecha, votando con sus compañeros. (Foto: Xesús Fariñas)
La Corporación municipal de Calvos de Randín se reunió ayer con carácter extraordinario para proceder a la aprobación de sendas obras sobre la mejora del alumbrado público y el acondicionamiento de la zona destinada a la feria local.
Ambas actuaciones fueron debatidas y aprobadas únicamente por el grupo de gobierno municipal que preside el socialista Aquilino Valencia, al no asistir ninguno de los concejales no adscritos. 'Están no seu dereito de asistir ou non asistir', señaló el regidor local, quien matizó que 'hai se ve o interese real que teñen polo concello. Antes de verán enviéilles unha convocatoria para facer unos orzamentos consensuados e ainda hoxe estou esperando resposta'.

Desde el grupo de no adscritos, José Manuel Andrade recordaba la existencia de una resolución judicial en la que se insta a repetir, en la mayor brevedad, el pleno de la moción de censura. 'Polo tanto ó convocar este pleno para algo distinto á moción de censura é unha deixación de funcións e unha deslealdade de cara o bo funcionamento do concello e da xustiza da cal nos non queremos formar parte nin lexitimar', al tiempo que añadía que 'entendemos que o actual goberno non está lexitimado para tomar ningún tipo de decisión que hipoteque o futuro do concello'.

Sobre la acusación de la no convocatoria de plenos ordinarios, Valencia explicaba que 'non vou ter plenos para vernos as caras, porque sería un gasto impresionante para o Concello. Pero non hai sesión extraordinaria onde non lles pregunte si teñen algo que dicir'.

Te puede interesar