El BNG de Xinzo reprocha al Concello la tala de un árbol de más de 50 años

El grupo local del BNG de Xinzo afirma que en el Día Mundial de la Biodiversidad (22 de mayo) el grupo de gobierno del Concello permitió la tala de una especie arbórea singular. ‘A árbore estaba situada por fora do arcén da estrada Xinzo-Bande, á altura do cruce que delimita a zona das piscinas municipais e que non ocasionaba ningún tipo de problema, nin circulatorio nin peatonal, polo que resultan incomprensibles as causas e motivacións que derivaron no seu exterminio’, apunta.
Considera que se trata de una ‘tala indiscriminada e irracional dunha especie senlleira denominada Populus Deltoides, un álamo común de dimensións considerabels, especie presente en todo o entorno do río Limia’.

Para el BNG, este hecho ‘demostra a ilegalidade na que levan instaladas 30 anos as políticas medioambientais do PP municipal’. Argumenta que el Concello incumple la a normativa específica del Plan urbanístico relativa a la protección de toda especie arbórea de más de 25 año. ‘O Álamo pasaba dos 50 anos, cunha torada de diámetro de 100 centímetros e unha altura de 15 metros’.

Por todo ello, la próxima semana, el BNG presentará un escrito en el Concello solicitando información sobre la tramitación del permiso municipal a la empresa que llevó a cabo la tala.

Te puede interesar