Vecinos de Parada dudan de la potabilidad de una fuente

Una asociación cultural del pueblo de Parada de Ribeira, en Xinzo, mostró sus críticas hacia el Concello por no controlar la potabilidad del agua de una de las fuentes públicas de la aldea, que según estos lugareños, no es apta para el consumo humano. El Concello estudia estas quejas.
La Asociación Cultural Muíño da Lama de Parada de Ribeira, en Xinzo, expuso su preocupación ante ‘a contaminación que está a sufrir a principal fonte de abastecemento de auga veciñal do término, a Fonte da Candorca, tamén utilizada por outros pobos’.

Según constató esta agrupación trasdos análisis realizados recientemente y ‘contrastados en laboratorios diferentes, un de Xinzo e outro de Ourense, os resultados son concluintes a hora de certificar a no potabilidade da Fonte da Candorca dada a súa desproporcionada presenza de bacterias de orixen fecal nunha cantidade superior a 75 UFC/100 mililitros cando o parámetro admitido polo R.D.140/2003 relativo a calidade da auga esta blece como límite 0 UFC/100 ml’.

La agrupación vecinal criticó también la dejadez del Concello para solventar esta situación desde hace tiempo. Fuentes municipales indicaron que el Concello revisará el estado del agua de la fuente de Parada de Ribeira.

La asociación pidió ‘a implicación do Concello e Xunta de Galicia para solventar esta tema dunha vez’.


Te puede interesar