La actualización de la deuda municipal enfrenta a los populares y nacionalistas

El grupo municipal del PP que preside Antonio Rodríguez Miranda ha cuestionado la decisión 'unilateral' del Concello de Allariz de declarar el impago de facturas a proveedores por importe de 930.223 euros, así como el hecho de que reconozca un total de 52 derechos incobrables entre 1992 y 2007 por importe de 2.248.211 euros. 'O goberno nacionalista de Allariz vese superado pola realidade, confirmando con esta decisión a situación crítica da tesorería municipal que dende fai tempo vemos reiterando dende o PP', señalaba esta semana el portavoz popular, que criticó especialmente el hecho de que 'o alcalde da UPG' deje de pagar a
'O goberno nacionalista de Allariz vese superado pola realidade, confirmando con esta decisión a situación crítica da tesorería municipal que dende fai tempo vemos reiterando dende o PP', señalaba esta semana el portavoz popular, que criticó especialmente el hecho de que 'o alcalde da UPG' deje de pagar a proveedores sin que éstos tengan una comunicación personal. 'Somente se publicou no boletín da provincia, instrumento que dificilmente consulta un proveedor para ver se o concello debedor lle vai dar de baixa a débeda que ten con el', matizaba Rodríguez Miranda, que aseguró que 'mesmo a exposición pública foi falseada, pois os concelleiros do PP pediron dito expediente nese plazo e non puideron acceder a el'.

El alcalde Francisco García negaba tales acusaciones y aseguró que 'trátase dun proceso totalmente legal e escrupuloso que non é exclusivo de Allariz, senón que tamén o fixeron concellos como o de Ourense o Carballiño'. García Suárez entiende que 'trátase dunha importante operación de saneamento onde chama a atención que os ingresos pendentes de cobro son superiores aos gastos'.

Asimismo anunció que a lo largo de este año 2012 realizarán una operación similar con la actualización de los recibos pendientes de pago por parte de la ciudadanía.

Te puede interesar