CELANOVA

Críticas de PSdeG y BNG al sueldo del alcalde de Verea

photo_camera El grupo de Gobierno instará una plataforma elevadora en el interior de la Casa Consistorial.

El grupo de gobierno del PP, aprobó en solitario el presupuesto de 2015

El grupo de gobierno "popular" en el Concello de Verea acaba de aprobar en solitario el presupuesto para 2015, con 665.600 euros en el capítulo de ingresos y 623.000 en gastos. "Os orzamentos son os que son, aínda que o teito de gasto nos penaliza duramente. Non é xusto que un concello como o noso, que non ten débedas e non tivo que acollerse a ningún plan de pago a provedores teña estas limitacións e non poida contratar persoal", lamenta el alcalde, Juan Antonio Martínez, que cree injusto que se "castigue a quen o está a facer ben".

Las cuentas, con superávit para las arcas públicas, se centran en el mantenimiento de los servicios básicos, así como la ejecución de obras de mejora en la red viaria y la red de abastecimiento y abastecimiento municipal. A mayores, el Concello ejecutará en 2015 la supresión de las barreras arquitectónicas en los edificios públicos "coa colocación dunha plataforma elevadora no consistorio e unha rampla de acceso na Casa da Cultura", explicaba Martínez.

Desde la oposición, el portavoz nacionalista José Antonio Pérez Valado, echó en falta "algunha xestión política, os orzamentos limítanse a administrar os cartos doutras administración" y considera que "esto demostra as poucas ansias e dinamismo deste equipo de goberno". Asimismo, criticó duramente el sobrecoste político "aínda que liberouse unha dedicación parcial de 4.500 euros pola marcha dun edil a catro meses das eleccións, aínda queda o soldo do alcalde e o edil de obras", que suman unos 30.000 euros.

Su homólogo del partido socialista, Félix Parada, criticó la falta de consenso demostrada por los "populares" a la hora de elaborar los presupuestos. "Non contan con nós e avísannos tres días antes", asegura Parada, que cree que el PP tampoco tiene en cuenta las necesidades de la población: "si houberan feito unha vivenda para a terceira idade, mellor que esta casa da incultura, na que non fan nada", criticaba.

Te puede interesar