Las nuevas piscinas de Quintela de Leirado abrirán en junio con carácter comarcal

El Concello de Quintela de Leirado ha confirmado la finalización de las obras de construcción de las nuevas piscinas municipales y su próxima apertura coincidiendo con el inicio del verano. ‘As instalacións xa están rematadas e, trala inauguración oficial, esperamos polas en marcha a partir da segunda quincena de xuño non só para os nosos veciños, senón para un amplio número de posibles usuarios de concellos limítrofes como Gomesende, Ramirás ou Pontedeva, onde carecen deste servizo’, explicaba el alcalde ‘popular’, José Antonio Pérez Cortés.
Hasta ahora, los vecinos de Quintela de Leirado tenían que desplazarse hasta concellos limítrofes como Celanova (16 kilómetros), Padrenda (17) o Outomuro (24) para disfrutar de las piscinas.

Las nuevas instalaciones, ubicadas en el pueblo de Leirado, ‘foron moi demandadas por todos os veciños, non só os máis xóvenes’, matizaba Pérez Cortés, alcalde de un concello donde el 45% de los habitantes tiene más de 65 años (345 de los 754 habitantes según el Instituto Nacional de Estadística). ‘Cifra que, cando chegan os meses de xullo e agosto, increméntase nun 30% polo regreso dos emigrantes e as súas familias que veñen a veranear o concello’, matizaba José Antonio Pérez Cortes.

Servicios complementarios

El proyecto que, según el alcalde ‘popular’ ha contado con más de 400.000 euros de presupuesto, consta de dos vasos (para adultos y niños), un edificio para vestuarios, sala de enfermería y servicio de cafetería. ‘A obra compleméntase co acondicionamiento que fixemos o ano pasado de preto de 200 metros de beirarrúas dende Leirado para garantir a seguridade dos veciños’, matizaba Pérez Cortés.

Te puede interesar