Los regidores, cuyos concellos pertenecen a la Red Natura 2000, lo consideran una 'oportunidad'

Quintela y Verea quieren ser parte del Parque do Xurés

Suelta de un águila en los montes de la parroquia de Xacebáns, en el municipio de Quintela de Leirado. (Foto: MARCOS ATRIO)
Los ayuntamientos de Quintela de Leirado y Verea, en la comarca de Terras de Celanova, están estudiando el proceso de inclusión de su territorio en el Parque Natural Baixa Limia-Serra do Xurés.
La iniciativa de los regidores José Antonio Pérez y Juan Antonio Martínez no es nueva. Hace años que sendos municipios están reclamando su incorporación al parque natural, la última con motivo de la ampliación del Xurés en 2009. 'Xa en tempos do goberno de Fraga e tamén co bi-partito, presentamos un documento consensuado cos veciños, e aprobado polo pleno, para a inclusión dentro do parque natural, pero non se tivo en conta', recordaba el regidor popular de Quintela de Leirado.

Ambos concellos cuentan en su territorio con zonas incluidas en la Red Natura 2000 de la Baixa Limia, en las parroquias de Bangueses (en Verea) y Xacebáns (Quintela). 'Aínda que non son moitas, as restriccións xa as temos, polo que sería moi positivo e unha oportunidade nestes tempos de crise que poideramos contar cas axudas e subvencións que veñen para os parques naturais', apuntó Pérez Cortés. En la misma línea se manifestaba el regidor de Verea. 'É un tema que está por riba da mesa, que o temos falado entre nós, pero habería que saber si a consellería está pola labor', añadía Martínez.

Te puede interesar