Los vecinos de Quintela disponen ya de un servicio inalámbrico de conexión a internet

El Concello de Quintela de Leirado ha puesto en marcha un servicio inalámbrico de acceso a internet que llegará la mayoría de los hogares de Leirado, Mocios, Redemuíños y Leirado. La actuación, financiada con los fondos estatales, ha contado con 19.952 euros de presupuesto.
Los vecinos de los pueblos de Quintela, Leirado, Mociños y parte de Redemuíños, en el concello celanovés de Quintela de Leirado, dispondrán en los próximos días del servicio de acceso inalámbrico a internet de banda ancha. ‘Xa está en funcionamento o acceso a web a través da rede wifi, que da cobertura os veciños que residen un radio de 400 metros do centro emisor, ubicado en Leirado’, explicaba el alcalde, José Antonio Pérez Cortés, quien subrayaba que ‘esta mesma semana quedaron en vir os técnicos para por en marcha o sistema wimax, co cal darase servizo a preto do 60% da poboación, ao alcanzar os dous kilómetros de cobertura en línea recta’.

La actuación ha contado con un presupuesto de 19.952 euros, financiado a través del Fondo Estatal de Inversión Local (141.768 euros por 801 vecinos), lo que ha permitido la colocación de los enlaces y la cobertura para el acceso a la red. ‘Este sistema doblará o servizo actual, mellorando na calidade e no tempo de conexión’, matizaba Pérez Cortés.

El sistema permite el acceso inalámbrico a la red a través de los ordenadores personales, así como los públicos del aula de internet rural. ‘Aínda que os que máis o usan son os xóvenes, cada vez temos máis usuarios de 50 anos, así que trataremos de ampliar o servizo no local social’, añadía Cortés.


Te puede interesar