La presentación institucional sirvió para que la prueba ourensana, que el fin de semana cumple su edición número 44, echase a rodar de manera oficial

El Rally de Ourense, referencia

De la Rúa, Varela, Ocampo, Baltar, Pérez y Rubín, durante la presentación?de la prueba. (Foto: MIGUEL ÁNGEL)
El Rally de Ourense de velocidad, que el fin de semana alcanza su edición 44, echó a rodar ayer de manera oficial con el acto de presentación institucional. Expresiones como 'la mejor prueba organizada en el campeonato de España 2010', 'una prueba referencia' o 'un motivo de orgullo' fueron sólo algunos de los piropos que recibió la cita ourensana.
La exposición la comenzó Adolfo de la Rúa, presidente de la Escudería Ourense, la organizadora, destacando que el de Ourense 'é o ralli máis longo do campionato de España, que contará cunha ampla participación, e por sorte seguimos aquí dende 1967, que non é nada doado, por eso se fai tan necesaria a colaboración institucional'.

Alejandro Rubín, gerente de Expourense, donde estará ubicado el parque de asistencia, reconoce que 'todo lo que ayudemos a esta prueba es poco'.

Desde el Concello, Isabel Pérez, teniente de alcalde, subrayó que 'grazas ó ralli, Ourense está no mapa internacional. É un motivo de orgullo poder disfrutar dunha proba así. Hai que agradecer á Escudería Ourense o intenso traballo que realiza, e as súas cifras así o demostran'.

Por su parte, el concejal Fernando Varela, reseñó que 'se Ourense se quedara sen o ralli votaríamolo moito en falta. Ourense ten que poñer en valor esta proba, falta transmitila fóra de Ourense'.

Camilo Ocampo, subdelegado del Gobierno, lanzó un claro mensaje: 'A seguridade é cousa de todos e dende a Subdelegación poremos todos os medios para ofrecer unhas boas condicións para a seguridade'.

Por último, José Luis Baltar, presidente de la Diputación, calificó al Rally de Ourense como 'a proba deportiva máis importante da provincia. Trátase dun ralli respectado, envidiado e posto como exemplo por todos a pesar de contar con un dos orzamentos máis baixos de todas as probas nacionais. Se con tan pouco a Escudería Ourense saca tanto, só se pode felicitar polo seu traballo. Ademáis, o ralli é unha empresa de Ourense'.


UN MILLÓN DE BENEFICIOS

Por segundo año consecutivo la Universidad de Vigo realizó un estudio sobre el impacto económico de la prueba en la provincia. Lo presentó el profesor Ángel Barajas, quien concluyó que genera 1.028.000 euros de beneficios, y que mueve a 30.000 aficionados.

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