El todavía presidente del Ourense anunció que deja el club junto a sus consejeros y convocó una asamblea extraordinaria para el jueves 19 de julio

Seoane pide el relevo

Manuel Seoane, Quiroga y Feijóo, bajando a la sala de prensa del estadiode O Couto. (Foto: MIGUEL ÁNGEL)
Lo había anunciado el 12 de diciembre de 2011, tras la asamblea anual en la que fue nombrado presidente, y ayer lo confirmó. Manuel Seoane, máximo responsable del Consejo de administración de Club Deportivo Ourense, deja el sillón presidencial. Había dicho en su momento que no dejaría abandonada la entidad de O Couto, y lo cumplió, y dijo que esta prolongación de servicios prestados tendría fecha de caducidad con el colofón de la temporada y la hace efectiva en este momento.
Ayer, en la sala de prensa del estadio de O Couto, acompañado del consejero José Quiroga y el colaborador José Feijóo, el todavía presidente Manuel Seoane anunció a los medios la decisión irrevocable de renunciar a la continuidad en la entidad: 'Para non entorpecer que a xente de Ourense se poña a andar queremos anunciar a renuncia ó noso cargo, que faremos oficial nunha asamblea que terá lugar o 19 de xullo. Polo ben do clube cremos que esto se debe poñer en marcha mañá mesmo, por eso se hai unha persona ou grupo de persoas que estén interesadas en dar un paso neste sentido animámolas a que o collan canto antes', dijo Seoane.

Y añadió: 'O clube ten neste momento unha serie de asuntos pendentes para pechar a tempada económica polo que momentáneamente seguiremos traballando, do mesmo xeito que se chega alguén colaboraríamos en todo o que faga falta con esa xente'.


MÁS GESTIONES

A pesar del anuncio de la marcha del Consejo de administración, Manuel Seoane y sus consejeros y colaboradores continúan haciendo unas gestiones que se antojan muy necesarias para agilizar el cierre económico del ejercicio: 'Seguiremos visitando empresas para ser capaces que o exercicio esté cuberto na súa totalidade. ¿A xestión económica? Se no mes de decembro, cando chegamos aquí, nos din que neste momento estaríamos nesta situación non o creeríamos. Y é que o clube debía 90.000 euros de nóminas atrasadas, tiña que facer fronte ás nóminas do ano, e ademáis os pagos da débeda. Neste momento temos pendentes cos traballadores o pago de tres nóminas, pero con 40.000 euros pecharemos o exercicio'.

Ayer se produjo la visita al Ayuntamiento y las gestiones oficiales para hacer pública la junta extraordinaria de accionistas del próximo mes: 'Xa entregamos toda a documentación no Concello para axilizar a subvención. Agora só falta que se firme o convenio no Consello Municipal de Deportes. ¿Data límite? Eu agardo que a finais da vindeira semana esté todo solucionado. ¿A asamblea? O anuncio ten que estar un mes exposto ó público e decidimos dar algo máis de marxe, por eso se puxo a data para o 19 de xullo', añadió Manuel Seoane.

Te puede interesar