El albergue de Riós, listo para recibir a peregrinos

photo_camera El renovado albergue de Fumaces, en el concello de Vilardevós. (Vídeo: C.C.).
El Concello rehabilitó este espacio en Fumaces con una subvención

El Concello de Riós ha culminado la rehabilitación del albergue de peregrinos de Fumaces, un espacio que se renovó con una subvención de 262.263 euros cofinanciada por la Xunta de Galicia, a través de Turismo de Galicia, y el Concello de Riós. La parte del Concello la financia la Deputación de Ourense. 

Esta actuación “é o fin dunha obra que comezou co anterior alcalde, Francisco Veiga, e que está rematándose agora”, explica Eva Barrio, la regidora municipal de Riós, quien acudió a supervisar la obra y asegura que “agora só falta rematar o proxecto eléctrico para poder abrir as nosas portas e comezar a recibir peregrinos en Fumaces”. 

Atractivo rural

Esta actuación, como indica la alcaldesa, será un atractivo para el concello, ya que tener un albergue abierto que reciba a peregrinos será un aliciente para pasar por el municipio: “Os peregrinos poderán escoller o tramo que pasa por Fumaces e pasar aquí a noite, e moitos aproveitarán para xantar o cear aquí, o que será bo para os negocios locais”, reflexiona Barrio sobre esta actuación. 

Y es que el tránsito de peregrinos que escogen la Vía de la Plata en el Camino de Santiago anima este núcleo poblacional de Riós, más de cara a los meses de primavera y verano, así como septiembre y octubre. Ahora, el Concello trabaja para tenerlo abierto en el menor tiempo posible para ofrecer un servicio completo a aquellos que caminan a Compostela y deciden hacer descanso en Riós.

Te puede interesar