El BNG alerta sobre el ataque con piedras a la casa de dos vecinas del casco antiguo

 La casa de las dos mujeres, situada en la calle Do Pozo. (Foto: M.A.)
El grupo del BNG de Verín puso en conocimiento del grupo de gobierno que pandillas de jóvenes se dedican a lanzar piedras y romper cristales de una casa de dos mujeres en la calle Do Pozo aquejadas por problemas de salud y solicitó que adopte alguna medida. El alcalde estudia el caso.
El portavoz del grupo municipal del BNG, Eloy Domínguez, alertó al alcalde, Juan Manuel Jiménez, de que pandillas de jóvenes se dedican a tirar piedras y a romper cristales de una casa de dos mujeres situada en la calle Do Pazo, en el casco histórico. ‘Son dúas veciñas, nai e filla, que teñen problemas de saúde e recursos económicos limitados. Os xoves lles tiran pedras contra a casa e se meten con elas mentras o Concello non intervén’.

El portavoz nacionalista valora que ‘para nós é unha vergoña porque a institución local debería interesarse sobre qué está pasando e tomar algunha medida para frenar este gamberrismo’.

Domínguez añade que ‘non se pode consentir que esto pase nun barrio e contra dúas mulleres que están nunha situación delicada. Pensamos que os Servicios Sociais e a Policía Local tería que interesarse dalgún xeito por este caso’.

Informe


El alcalde, Juan Manuel Jiménez Morán, afirma que ha solicitado un informe a los Servicios Sociales sobre la situación de ambas mujeres y que desde el Ayuntamiento se estudia el caso. No obstante, argumenta que ‘parece ser que las mujeres también discuten o increpan a los jóvenes que pasan por la zona y entonces es cuando se forma el conflicto. Pero ya se está analizando este caso’.

’Hai noites que non podemos dormir’

Vecinos consultados de la calle Do Pozo confirman que ‘sempre teñen os cristais da casa rotos porque pasan xoves pola rúa e os rompen, pero elas tamén saen berrando, ás veces sin que naide se meta con elas . Entre uns e outros, o certo é que se monta moito xaleo e cando chamamos á Policía Local non aparece’.

Añaden que ‘hai noites en que ata pasadas as catro da mañán non podemos dormir e o ideal é que houbese algunha solución’.

Te puede interesar