El portavoz del BNG presentó su renuncia

El pleno de Castrelo do Val se desarrolló sin la presencia del edil del BNG, Emilio José González Lemos, ya que presentó su renuncia en días pasados, dimisión de la que ayer dio cuenta el alcalde.
Lemos, de 33 años, trabajador forestal, y que inició su andadura política durante este mandato afirma que su marcha se debe a razones personales que nada tienen que ver con el partido ni la pérdida de las elecciones autonómicas. ‘Son militante do BNG e vouno seguir sendo, pero neste momento non podo seguir por razóns estrictamente persoais. Vou ser sustituido por un dos históricos do nacionalismo na comarca, José Barxa, que é unha persoa con experiencia política e foi precisamente a persoa que me propuxo para este cargo de concelleiro’, dice.

José Barxa, vecino de Campobecerros de 54 años, es el número dos de la lista nacionalista y ejerció como edil del Concello de Castrelo 12 años (desde 1979 a 1991). Afirma que ‘asumo o relevo con moitas gañas e ilusión. Considero que o municipio está abandoado, que ten os seus recursos sin explotar e que o Concello fai pouco. Vou presentar moitas iniciativas’.

La Corporación municipal de Castrelo está formada por seis ediles del PSOE, dos del PP y uno del BNG.

Te puede interesar