El BNG apoyará al alcalde de Carballiño para una nueva operación de tesorería

LR.- El BNG aprobará mañana en pleno una operación de tesorería por importe de 300.000 euros, para que el grupo socialista ’poida afrontar os pagos, e porque queremos deixalo gobernar’. No obstante, los nacionalistas y el PP están dispuestos a poner trabas para futuras operaciones, porque ’só esta supón unha carga de 15.000 euros en intereses e xa é a segunda dende xullo’.

La aprobación de una operación de tesorería centrará el debate del pleno extraordinario convocado para la una de la tarde mañana en Carballiño. Se trata de una sesión prácticamente de trámite en la que los tres temas que se abordarán están consensuados previamente por los portavoces de los tres grupos que conforman la Corporación (PSOE, PP y BNG). ’É outra forma de gobernar, hai que ir a acordos puntuais’, indicó el alcalde socialista, Carlos Montes, teniendo en cuenta la situación de minoría con la que gobierna al negarse los nacionalistas a entrar en un pacto de gobierno.

El importe de la operación de tesorería es de 300.000 euros y es la segunda que se formaliza por una cantidad similar en menos de tres meses y desde que se constituyó la actual Corporación. El portavoz del BNG, Manuel Amil, adelantaba que ’imos apoiar a proposta porque non queremos que o Concello se vexa imposibilitado para efectuar os pagos que teña pendientes’, y añadió que ’esto demostra a nosa boa vontade de deixalos gobernar, xa que somos con trarios a este sistema económico de funcionar todo o ano mediante operacións de tesorería, eso debería ser só algo moi puntuas nun determinado momento’. Al respecto, añadió el edil nacionalista que esta operación ’supón para o Concello unha carga anual de 15.000 euros, que sumados a anterior operación de xullo, xa son 30.000 euros de intereses’.

Por su parte, el ’popular’ Argimiro Marnotes, declaró que ’ímonos abster, porque non queremos que deixen de afrontar os pagos, pero non se pode estar pedindo créditos continuamente’.

El alcalde, Carlos Montes, señaló en relación a la operación de tesorería que ’temos opción a facer ata cinco no ano, e sempre cancelamos unha para reabrir outra, e o facemos en épocas nas que non hai ingresos por recaudación’.

Te puede interesar