El BNG de Carballiño lamenta la ausencia municipal en el acto del plan vitivinícola

El portavoz del grupo municipal del BNG en Carballiño, Manuel Amil Otero, criticó la ausencia del alcalde o de una representación del Concello en el acto de presentación del plan de impulso vitivinícola de O Ribeiro, que se desarrolló el pasado sábado en el club náutico de Castrelo do Miño, y que contó con la presencia del vicepresidente de la Xunta de Galicia, Anxo Quintana y del conselleiro del Medio Rural, Alfredo Suárez Canal, entre otras autoridades.

’Foi un acto institucional ó que asistiron alcaldes ou representantes dos concellos que se beneficiarán de este novo plan, e non había nadie do grupo de goberno do Carballiño’, apuntó Manuel Amil, quien recordó que ’vanse invertir en tres anos máis de 23 millons de euros, pero só a nivel de melloras das infraestructuras básicas a Carballiño correspóndelle máis de 400.000 euros’.

Para el concejal nacionalista, la ausencia de una representación municipal, ’é un claro exemplo de desidia por parte do grupo de goberno, porque eu estiven presente cando veu ó Carballiño a ministra Elena Espinosa, pero ninguén dos socialistas do Carballiño asiste a presentación de un plan do que tamén somos beneficiarios’. Amil Otero destacó la asistencia de autoridades municipales pertenecientes a las distintas formaciones políticas de las comarcas de Carballiño y O Ribeiro.

Por su parte, el alcalde Carlos Montes, matizó que por motivos personales no hubiese podido asistir, pero que ’tampouco me chegou ningunha invitación’.

Te puede interesar