El alcalde justifica las retribuciones en que ’temos poucos funcionarios e hai que atender ós veciños’

Boborás gastará 84.500 euros al año en cinco dedicaciones para concejales del PP y un asesor

Los presupuestos municipales de Boborás (3.057 habitantes) ascienden a 1,74 millones de euros y fueron aprobados en pleno por seis votos del grupo de gobierno del PP. Los cuatro concejales de PSOE y BNG se abstuvieron, ’xa que non se especifica o destino da meirande parte das inversións, mentres se gasta en adicacións exclusivas’. El alcalde Cipriano Caamaño apunta que ’as partidas están feitas coa previsión de aportacións ós plans provinciais, e os concelleiros cobran por prestar un servizo ós veciños’.
El equipo municipal de gobierno de Boborás -integrado por seis de siete concejales del PPaprobó en solitario los presupuestos para este año con un montante global de 1.740.000 euros (250.000 menos que en 2007) en una sesión extraordinaria de la Corporación, en la que tanto los cuatro concejales de la oposición -dos del PSOE y dos del BNGse abstuvieron.

Los portavoces socialista, Alberto Otero, y nacionalista, Isabel Cachafeiro, justificaron su postura por la falta de concreción del destino de la mayoría de las partidas de inversiones, que suman 486.000 euros, un 28% del total presupuestado, ’e a proliferación de adicacións dos concelleiros do PP’. En este sentido, señalan que los gastos de personal para 2008 suman un total de 339.000 euros y en ellos se incluye un total de 84.520 euros de asignaciones a ’altos cargos’.

Plantilla

Así, se contempla una dedicación parcial de 19.800 euros para el alcalde y otra exclusiva de 27.591 euros para su asesor jurídico, ambas distribuidas en 12 pagas mensuales, además de asignaciones de 7.900, 7.129 y 5.800 euros, respectivamente, para tres ediles del grupo de gobierno. ’Coma novidade, a tenente de alcalde e concelleira de Cultura cobrará 16.300 euros por adicación exclusiva este ano, o cal nos parece unha esaxeración’, apunta Alberto Otero.

El alcalde de Boborás, Cipriano Caamaño recuerda que ’temos unha plantilla moi reducida de administrativos, só catro persoas, e un exemplo delo é que o capítulo de gastos de persoal representa unha porcentaxe do 19% do total dos orzamentos’. el regidor ’popular’ añade que ’os cidadáns precisan dunha maior atención nas dependencias municipais, e os concelleiros poden prestar perfectamente este servizo a cambio dunha compensación económica’.

Te puede interesar