El BNG tacha el proceso de ‘feito á medida’ y el PSOE apela a un acuerdo con la junta de personal

Catorce contratados por el Concello durante tres años podrán ser fijos sin examen previo

  Dependencias del departamento municipal de Servizos Sociais de Carballiño. (Foto: Martiño Pinal)
Catorce de las 15 personas que han sido seleccionadas por el Concello de Carballiño para cubrir otras tantas plazas eventuales completarán tres años en régimen de contratación, que les da derecho a reclamar un puesto fijo. El portavoz del BNG, Manuel Amil, señala que ‘a clave para elección é a entrevista persoal, xa que as bases non contemplan ningún exame e por iso cada ano saen os mesmos’. El concejal de Personal, José Antonio Barge, aseguró que ‘o proceso foi legal, cunhas bases consensuadas’.
Un total de 15 personas han sido seleccionadas para ocupar plazas eventuales en el camping municipal y en los departamentos de Servizos Sociais, Xuventude Medio Ambiente y Obras del Concello de Carballiño. Pero 14 de ellas ya ocupaban estos puestos durante los últimos dos años y cumplirán un tercero en el transcurso de 2009.

Estos tres periodos de contratación les darán derecho a reclamar de las autoridades municipales su incorporación como indefinidos a la plantilla laboral del Concello, si bien en el proceso de selección no realizaron ningún examen teórico o práctico. En este sentido, el portavoz del grupo municipal del BNG, Manuel Amil, recuerda que ‘nós xa anticipamos que máis do 90% dos aspirantes ía ser seleccionado ó levar dous anos traballando, e acertamos de pleno’.
El edil nacionalista advierte que ‘a pesares de que solicitamos se incluise un exame nas bases da convocatoria, basicamente se primaron os méritos acumulados e unha entrevista persoal na que esas persoas acadaron as máximas puntuacións’. Manuel Amil añade que ‘cecais non é de estrañar que o goberno municipal busque a estabilidade desas persoas utilizando un proceso de selección feito a medida’. En el mismo sentido, el secretario de Administración Local de CIG, Xavier Rodríguez, apunta que ‘estes traballadores poden solicitar o seu paso a indefinidos unha vez se lles sexa rescindido o contrato e dependendo das características deste’.

E indica que ‘no Concello de Xinzo, catro contratados nestas condicións pasaron a ser fixos’. El concejal de Personal, José Antonio Barge, defendió la legalidad del proceso, ‘xa que as bases foron consensuadas co comité de empresa e os representantes das centrais sindicais con representación no cadro de persoal municipal’.

Los puestos

Personal para un camping cerrado El departamento de Servizos Sociais absorbe prácticamente la mitad del grupo seleccionado por tercer año consecutivo, con siete trabajadores. Tres de ellos para labores de abogado, psicólogo y trabajador social en el Centro de Información ás Mulleres (CIM); un técnico de emigración, una auxiliar a domicilio y dos educadores familiares. También se incluye un oficial de segunda para la brigada de obras, un técnico medioambiental, otro de sonido para la emisora de radio municipal y una auxiliar de voluntariado. Finalmente, un director, un conserje, un vigilante y un peón de mantenimiento para el camping municipal, cuyas instalaciones todavía no han sido inauguradas oficialmente por falta de la autorización definitiva de la Xunta tres años después de su construcción.

Te puede interesar