Las familias de los discapacitados psíquicos proyectan una casa de acogida en Cedeira

Rivero, Ferreiro Abelleira, Montes y Eladio Fernández.  (Foto: Xesús Fariñas)
La homologación de los centros sociales y la construcción de un albergue de acogida son las principales reivindicaciones que la Federación de Asociaciones de Discapacitados de Galicia (Fademga) plantea a la Xunta. El Parque municipal de Carballiño acogerá este domingo una jornada de convivencia.
Un total de 28 colectivos integrados en la Federación de Asociaciones de Discapacitados de Galicia (Fademga) participarán en la duodécima edición de su jornada de convivencia, que se desarrollará este domingo en el Parque municipal de Carballiño.

El presidente de la sección deportiva de la federación, Eladio Fernández, y el delegado provincial de la Vicepresidencia de la Xunta, Ferreiro Abelleira, presentaron ayer el evento, acompañados por el alcalde Carlos Montes y la concejal de Servizos Sociais, Asunción Rivero.

Eladio Fernández recordó que ‘esta festa é para tódalas persoas con discapacidade, sexan ou non membros de Fademga, e cun programa aberto ás entidades da comunidade autónoma’. El responsable de Special Olympics reivindicó ‘a acreditación e homologación dos centros sociais que nós temos en titularidade, xa que moitas veces vémonos na obriga de acometer investimentos en obras que logo non teñen utilidade na práctica’.

Eladio Fernández planteó también ‘a construcción dun albergue para os minusválidos e totalmente adaptado que posiblemente se edifique en Cedeira, co obxectivo de crear un espazo de lecer e intercambio’. Este proyecto se complementaría con residencias integradas, ‘onde os pais e nais de discapacitados poidan ter de maiores un retiro axeitado en compañía dos seus fillos’, añadió el representante de Fademga.

Te puede interesar